2007年8月1日星期三

離開……還是忍耐

好痛苦!走後方知舊老細也不失為過,只是同事三八咧!新公司做了三日,每一天所聽到的詞語就是以下︰

「你唔係咁 stupid 呀!」……每天只少聽到不下 10 次。
「你無野呀!咁簡單既野都要做半日咁耐!」……每做一個 step 佢都要同我講一次!
「係部電腦有問題定係你個人有問題呀!」……每次因為部電腦差當機時!
「之前那個同事用兩日先做好,你唔係諗住用四日先做得好呀!」…… design 緊東西時!
「一就一,二就二,唔好同我講三。」……每日一丙!
「做乜我朋友做到,你做唔到。」……你都識講你朋友,點解唔叫你朋友來做呢!

我自己知自己事,沒想過離開啅屍後,來到一個比啅屍地獄更加地獄的地獄。藝術家脾氣嗎?不知道。以前公司當我一人是 production house,現在公司當我一日係 tvb 電視台但公司規模比我舊公司細 n 倍。第一日工作時已經覺得有點不對路,做左幾日更加覺得……唉!本應轉工是開心的,但沒想到會弄到如此結局。

我再係咁落去遲早會發狂!!是我仁慈還是我魔性未出呢!出來工作,我真的要這樣嗎?

黑色的動物在進入我
(痛苦中生出 新的我)
黑色的洞穴裂開生吞我
(無懼惹禍)
黑色的大道在帶著我 跨越天真走過河
(對光輝依戀 不必太多 走過河)




沒有留言: