2007年6月29日星期五

公司福佳有我

真是神又是老細,鬼又是老細佢!

前陣子叫我唔好再做 video editing 做其他 projects 先。
到我做做下其他 projects ,佢叫我停下來乜都唔好做,幫其他同事手。

今天阿頭又同我講……老細投訴你無乜野做唔係咁好喎!你唔係無野做呀! +_+lll
其他同事既野,重有好多未有咁快俾到你住……頂……火都來呀!

都唔知班白痴同事搞乜鬼……一日做得好且無 error 既野可以用一個月時間先做得好,重要錯漏百出……佢露毛丫!我幫其他人將佢地所謂要用一個月既野,一日同佢地清晒,又係我背後插爆我……有 x 生無 y 教,重要話俾我聽係基督徒。少!!!!!!

係老細叫你我停鬼晒 d projects 唔好做,幫其他同事手,我做開要成幾個星期先可以完成既 projects 又話我等佢 order 我時再做過……今日同我講埋 d 咁既野!不如你叫其他同事幫下我手重好啦!冗員你就請一大堆,做得野既員工你就唔多理……老細喎!

一早都話 d 相和廣告出唔到街,班廢柴又話無野既!結果,老細叫我頭向我求救幫幫手搞好壇野。我即時回應係「 they are out of my responsibility 」…… 我係咁串 gar la。根本成班人做野就係無 efficiency & effectiveness。真係好懷疑佢地係大學到讀乜鬼書,學乜鬼 self management。

心都灰晒。少理露毛!百佳丫!(今次唔爆粗都唔得咧!)

一日既野拖足一年來做,難怪公司點都要比朗文比下去。也難怪做我公司顧問既中學老師同我講,你做乜重要留係這間公司呢?

現在我要宣佈,只要有其他公司請,offer 合理,我貼錢都要離這裡。

沒有留言: