2007年4月11日星期三

Poly Interview 後感

Interview 時的感覺實在不是太好,感覺就像俾兩個男人輪姦完一樣,問既問題唔係唔識答,而係答完之後總是給他們 challenge……無晒心機兼失落。答美國人歧視中國人的產品和創作,被個鬼佬質問我講緊乜野;答中國人支持中國人,被個中國人質問我又知中國人一定支持中國人……無奈……

其實,自己對理工大學的教師質數一路藏著疑問……今日的 interview 讓我想起 N 年前到 POLYU interview a/c 時的情況,當日的那兩個女人我死左都唔會記得佢地個樣,因為給他們的屈辱依然記憶尤新。質問我會考這麼差,他們有甚麼理由要收我……對不起!現在你們可以問收我的香港大學點解佢收我你地唔收我。另外,問完我大學校長後,兩個老女人就拿起手提電話傾私人野,完全無視我的存在……喂!個 interview 未完 gar…… 傾完電話後,佢地講左句「你 ce 考得差,我地係唔會收你,請問你還有沒有甚麼問題呢?」……好有問題, ce 差唔代表死罪呀!

唉!一次被輪姦,一次被屈辱……我對 polyu 都係死左心啦!

1 則留言:

Unknown 說...

您好,
最近自己亦準備報讀poly u 的part time課程, 於網上搜尋到此網誌.
請問poly 的interview真的如此刻苦嗎, 我很擔心, 因我的hkcee也考得不好喎....